Každý může zrealizovat svůj sen

aneb Jak na to...

Datum:

středa 7. března 2012

ČAS:

od 16,00 do 19,00 hod

MÍSTO:

  • v prostorách společnosti hamko cz s. r. o.
  • Táborská 117/21, Praha 4 - Nusle
  • zastávka Palouček: tramvaj č. 18, bus č. 193 
  • 1 stanice tramvají od stanice metra C Pražského povstání
  • cca 10 min chůze od stanice metra C Vyšehrad

co vám setkání přinese:

Soubor tipů, nápadů a prožitých zkušeností od renomovaných profesionálů ze všech oborů.

Kdo Vás tam čeká:

Nejen zástupci IT firem, poradenských služeb, zemědělství, zdravotnictví, obchodu, sociální sféry,... a na základě osobních prezentací si navzájem dopřejeme informace, které jsou pro nás nezbytné.

CÍLOVÁ SKUPINA:

Toto neformální setkání je určeno těm, kteří s realizací svých projektů/snů začali, jsou na začátku i těm, kteří již mají za sebou cenné zkušenosti.

 

Toto setkání je velmi přínosné pro osoby, které mají svoji představu, ale nejsou ještě pevně rozhodnuty pustit se vlastní cestou. Dílčí prezentace otevřou otázky a ukáží možnosti. Nezávazné konzultace pak dopomohou k vytříbení představy.

POČET ÚČASTNÍKŮ:

  • minimální počet účastníků: 8 osob
  • maximální počet účastníků: 15 osob

potvrzení účastníci:

1. Lázně na netu

2. Sam´s English Daycare

3. posluchač

4. Partners Financial Services

5. Changerine

6. EcoEvolution

7. Viera Events

8. SMH servisní

9. člen Francouzsko-české obchodní komory

10.

11.

12.

13.

14.

15.

CENA:

Kč 300,00/os. = 10 min čas pro prezentaci projektu (možnost promítání)

(vč. DPH)


Cena zahrnuje:

  • občerstvení
  • wi-fi připojení

Bude vám vystavena zálohová faktura a zaslána na kontaktní e-mailovou adresu, kterou uvedete v registračním e-mailu.

STORNO PODMÍNKY:

Více než 5 pracovních dní před datem školení

  • registrovaný účastník může svoji registraci předat náhradníkovi nebo svoji registraci zrušit
  • pokud bude registrace předána náhradníkovi, prosíme o krátkou e-mailovou zprávu
  • pokud bude registrace zrušena a již bude uhrazena zálohová faktura, bude částka vrácena

1-5 pracovních dní před datem školení

  • registrovaný účastník může svoji registraci předat náhradníkovi
  • jméno náhradníka prosíme sdělit níže uvedené kontaktní osobě
  • pokud za sebe registrovaný účastník nemůže vyslat náhradu, může se zúčastnit dalšího pokračování tohoto neformálního setkání (nejpozději do 3 měsíců od původně zamluveného)

REGISTRACE:

Pošlete nám e-mailem svoji registraci na adresu: hamko@hamko.cz

Zpráva musí obsahovat:

  • v předmětu zprávy: datum a název školení
  • v textu: 1) jméno účastníka 2) aktivní e-mailová adresa 3) fakturační údaje

Nepovinnými údaji jsou:

  • telefonní kontakt
  • název firmy, pro kterou zájemce o registraci pracuje
  • funkce, kterou v dané společnosti zájemce o registraci zastává

Na registrační e-mail odpovíme do 24 hod. Konfirmační zpráva bude obsahovat veškeré potřebné detaily a zálohovou fakturu.

KONTAKTNÍ OSOBA ZA ORGANIZÁTORA ŠKOLENÍ:

Veronika Hamanová

veronika.hamanova@hamko.cz

+420 602 354 713

 

kyticka

Aktuálně