- akce již proběhla.
„Vizuální trendy komunikace“ – IV. setkání se Zuzanou Labudovou na téma „Gender“
29. 11. 2018, 9:00 - 11:30
499CzkPOZVÁNKA „VIZUÁLNÍ TRENDY KOMUNIKACE“
Jak často si dovolíte zastavit se alespoň na malou chvíli a vnímat vše, co vás obklopuje? Zpomalte a buďte pozorní nejen ke zdánlivým maličkostem. Každý detail má svůj velký význam, jelikož utváří IMAGE – podstatnou vizitku napříč davem. Dovolte nám, abychom vás srdečně pozvali na čtyři neotřelá setkání se světaznalými profesionálkami ve svých oborech. Každá z nich má připraven bezvadný program ušitý na míru jedinečných osob, za které považujeme všechny, jež své povolání ctí jako poslání.
Přijďte si užít čtvrteční dopoledne, získat cenné informace, setkat se s osobami sobě rovnými, vnímat pozitivní rozdíly pohledu na vaši práci zvenčí a načerpat energii, jež se bude rozdávat s úsměvem v pohodlí přátelského prostředí. Zažijete pocit, kdy budete brát a nebudete
muset dávat.
GENDER – ZUZANA LABUDOVÁ
Komunikace žen a mužů v pracovním prostředí
Měnící se genderové role v novém tisíciletí mají zásadní vliv na vzájemnou komunikaci žen a mužů nejen v partnerských, ale také v pracovních vztazích. Jsou muži skutečně z Marsu a ženy z Venuše, nebo jsme si jen přestali naslouchat? Jak prosadit svůj názor,
aniž bychom někoho ponížili nebo urazili? Jak dát najevo souznění a obdiv, aniž bychom se navzájem obtěžovali? Komunikace ve smíšeném pracovním kolektivu má svá pravidla, jejichž respektování vede k lepším pracovním výkonům, nízké fluktuaci a
vyšší spokojenosti v pracovním, ale zároveň i soukromém životě. V době rekordně nízké nezaměstnanosti a nouze o kvalitní pracovní síly je management vnitrofiremní komunikace nezbytnou součástí práce s lidskými zdroji.
ZUZANA LABUDOVÁ
se dlouhodobě věnuje genderové rovnosti a diverzitě na pracovním trhu. Vede tým realizující genderové audity a pomáhá firmám i institucím implementovat princip rovnosti do jejich chodu. Její praxe potvrzuje, že firmy, které se dlouhodobě snaží nikoho ze
svých lidí nediskriminovat, současně těží z potenciálu každého svého člověka, což má za následek nízkou fluktuaci, vysokou míru spokojenosti v pracovním i soukromém životě a vyšší efektivitu práce. Aktuálně vede kampaň #wetoogether, v níž pomáhá
organizacím všech typů nastavit vnitřní pravidla mezigenderové komunikace tak, aby se nikdo necítil sexuálně ani jinak obtěžován, ale zároveň aby se zkomunikace mezi muži a ženami nevytratilo příjemné napětí a vzájemné jiskření.