- akce již proběhla.
„Vizuální trendy komunikace“ – II. setkání s Monikou Lörinzovou na téma „Vizuální indentita“
15. 11. 2018, 9:00 - 11:30
499CzkPOZVÁNKA „VIZUÁLNÍ TRENDY KOMUNIKACE“
Jak často si dovolíte zastavit se alespoň na malou chvíli a vnímat vše, co vás obklopuje? Zpomalte a buďte pozorní nejen ke zdánlivým maličkostem. Každý detail má svůj velký význam, jelikož utváří IMAGE – podstatnou vizitku napříč davem. Dovolte nám, abychom vás srdečně pozvali na čtyři neotřelá setkání se světaznalými profesionálkami ve svých oborech. Každá z nich má připraven bezvadný program ušitý na míru jedinečných osob, za které považujeme všechny, jež své povolání ctí jako poslání.
Přijďte si užít čtvrteční dopoledne, získat cenné informace, setkat se s osobami sobě rovnými, vnímat pozitivní rozdíly pohledu na vaši práci zvenčí a načerpat energii, jež se bude rozdávat s úsměvem v pohodlí přátelského prostředí. Zažijete pocit, kdy budete brát a nebudete
muset dávat.
Co znamená vizuální identita a jaký má dopad na dnešní byznys? Jak může ovlivnit zákazníkavizuální kampaň firmy; inspirují ho ke koupi? Co je to Brand personality a jak vůbec do tohoto tématu zapadají Trendy? To vše si projdeme a objasníme.
MONIKA LÖRINCZOVÁ
má mnohaleté zkušenosti v roli ambasadora vizualní identity luxusních společností Chanel, Louis Vuitton, Burberry aj. Pracovala také pro jednu z nejúspěšnějších trendsettingových pařížských agentur Nelly Rodi a do teď působí jako módní stylistka a image konzultant. Díky zkušenostem napříč módou, beauty, designem a architekturou, má možnost vidět image z různých úhlů pohledu a chápat jeho propojení s byznysem. Dnes zastupuje tým odborníků, kteří spolupracují pod značkou „MOOL Image & Trends
Consulting“. Jejich cílem je ispirovat, tvořit, inovovat a doprovázet tak firmy na cestě k úspěchu za pomoci vizuální identity.