Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

X. NA DOPORUČENÍ

12. 5. 2014, 16:00 - 18:30

CO VÁM SETKÁNÍ PŘINESE:
Neformální setkání osob nejen na volné noze. Soubor tipů, nápadů a prožitých zkušeností od renomovaných profesionálů ze všech oborů, začínajících podnikatelů, zástupců menších i rozrůstajících se firem a také zástupců společností, které už mají ledacos za sebou.

KDO VÁS TAM ČEKÁ:
Nejen zástupci IT firem, poradenských služeb, zemědělství, zdravotnictví, obchodu, sociální sféry,… a na základě osobních prezentací si navzájem dopřejeme informace, které jsou pro nás nezbytné.

CÍLOVÁ SKUPINA:
Toto neformální setkání (již 20. v řadě) je určeno těm, kteří s realizací svých projektů/snů začali, jsou na začátku i těm, kteří již mají za sebou cenné zkušenosti.

Toto setkání je velmi přínosné pro osoby, které mají svoji představu, ale nejsou ještě pevně rozhodnuty pustit se vlastní cestou. Dílčí prezentace otevřou otázky a ukáží možnosti. Nezávazné konzultace pak dopomohou k vytříbení představy.

POČET ÚČASTNÍKŮ:
minimální počet účastníků: 8 osob
maximální počet účastníků: 15 osob

CENA:
Bez účastnického poplatku. Každý se občerství dle svých představ a přání. Registrace však nutná s ohledem na omezenou kapacitu kavárny.

Cena zahrnuje:

čas pro vlastní prezentaci: max 5 min (možnost promítání)
na závěr tématická prezentace (téma je oznámeno vždy předem)
zakončení setkání: prostor pro otázky k daným prezentacím a volná diskuze
drobné občerstvení
wi-fi připojení
Bude vám vystavena zálohová faktura a zaslána na kontaktní e-mailovou adresu, kterou uvedete v registračním e-mailu.

STORNO PODMÍNKY:
Více než 5 pracovních dní před datem setkání

registrovaný účastník může svoji registraci předat náhradníkovi nebo svoji registraci zrušit
pokud bude registrace předána náhradníkovi, prosíme o krátkou e-mailovou zprávu
pokud bude registrace zrušena a již bude uhrazena zálohová faktura, bude částka vrácena
1-5 pracovních dní před datem setkání

registrovaný účastník může svoji registraci předat náhradníkovi
jméno náhradníka prosíme sdělit níže uvedené kontaktní osobě
pokud za sebe registrovaný účastník nemůže vyslat náhradu, může se zúčastnit dalšího/bezprostředně následujícího pokračování tohoto neformálního setkání
REGISTRACE:
Pošlete nám e-mailem svoji registraci na adresu: hamko@hamko.cz

Zpráva musí obsahovat:

v předmětu zprávy: datum a název setkání
v textu: 1) jméno účastníka 2) aktivní e-mailová adresa 3) fakturační údaje
Nepovinnými údaji jsou:

telefonní kontakt
název firmy, pro kterou zájemce o registraci pracuje
funkce, kterou v dané společnosti zájemce o registraci zastává
Na registrační e-mail odpovíme do 24 hod. Konfirmační zpráva bude obsahovat veškeré potřebné detaily a zálohovou fakturu.

KONTAKTNÍ OSOBA ZA ORGANIZÁTORA SETKÁNÍ:
Veronika Cialdiová

veronika.cialdiova@hamko.cz

+420 602 354 713

Podrobnosti

Datum:
12. 5. 2014
Čas:
16:00 - 18:30
Rubrika Akce:
Štítky Akce:
View Akce Website

Pořadatel

hamko cz s. r. o.
Telefon:
+420 602 354 713
E-mail:
veronika.cialdiova@hamko.cz
View Pořadatel Website

Místo konání

Velká zasedací místnost
Táborská 117/21
Praha 4, Středočeský kraj 140 00 Česká republika
+ Google Mapa